AZKEN BERRIAK

Zumaiako Instituan, Urola kosta eta Debagoienako ZIG gela

Urtero bezala, atzo, maiatzak 24an, elkartu ginen Zumaiako Instituan, Urola kosta eta Debagoienako ZIG gela gehienak. Oso egun polita pasa genuen.

Kultur-Etxean harrera izan ondoren, itsasontzi batean Zumaiako Flyscha ikustera joan ginen. Ondoren, luntx bat eta musika izan genuen.

PRIMERAN PASATU GENUEN!!!!!

OÑATIKO NATUR ESKOLAKOEKIN OÑATI INGURUKO KARST-A EZAGUTZEN

2016-05-03

OÑATIKO NATUR ESKOLAKOEKIN OÑATI INGURUKO KARST-A EZAGUTZEN

Zuazola institutuko 3DBHko ikasleek aukera paregabea izan dute Oñati inguruko Karsta ezagutzeko. Arantzazutik Kortakogainera  egindako ibilbidean ingurune karstikoaren ezaugarriak eta adibideak ezagutu ahal izan dituzte; horien adibide nagusia GESALTZAKO KOBAZULOA; bertan ikasleak sartu dira eta barnekaldeko galeria aktiboak eta fosilak eta beraien egitura harrigarriak ezagutu dituzte.

EA21-eko ESKOLEN ARTEKO FOROA. MUGIKORTASUNA, OSASUNA et a SEGURTASUNA

2016-05-02

EA21-eko ESKOLEN ARTEKO FOROA. MUGIKORTASUNA, OSASUNA et a SEGURTASUNA

Pasa den Apirilaren 20an ikastetxe desberdinetako Ingurumen Batzordetako ikasleak bildu ziren Zuazola ikastetxean EA21-eko ESKOLEN ARTEKO FOROAn;  bertan aurtengo kurtsoan lantzen ari den MUGIKORTASUNA, OSASUNA et a SEGURTASUNA gaiari  buruzko proposamenak eta konpromisoak bildu ziren. Proposamen horiek Udalbatzarrean aurkeztuko dira Maiatzean.

Guztira 24 ikasle bildu ziren,  Lehen eta Bigarren Hezkuntzakoak, Oñatiko ikastetxe desberdinetatik: Elkar Hezi, Txantxiku Ikastola, Errekalde Herri Eskola eta Zuazola BHI.

IKT