Arrasate literatura lehiaketa

Arrasateko AED Euskara Elkarteak antolatutako literatura lehiaketan, SARA MANTXOLA izan da sarituetako bat "Hamaika hitz, hamaika taupada" izeneko lanarengatik.

Datorren ostegunean, hilak 11n, arratsaldeko zazpietan izango da sari banaketa Kultur Ateko areto nagusian

ZORIONAK SARA!!!

DBH4ko ikasleak Garay enpresan

Apirilaren 27an, DBH4ko ikasleak Garay enpresara joan ziren eta 28an, Batxi 1 eta Batxi 2ko ikasleak Ulmara. Bisita horien helburua, ikasleei lan mundua erakustea eta beraiei etorkizunerako ikasketen aukeraketan laguntzea izan da. Enpresetan izugarrizko harrera egin digute eta egindako lana eta erakutsi diguten interesa eskertu nahi diegu.

2017/05/03

Maiatzak 3, 18:00-tan Zuazolan.

Elkartrukea: Oñati - Argenton sur Creuse 2017

Frantziako erdialdeko herri honetako ikasleak apirilaren 24tik apirilaren 29 artean

ditugu gurekin. Maiatzaren 30tik Ekainaren 3ra bisitatuko dugu guk Argenton-Sur-

Cruese herria. Egun hauetarako egitarau zabal bezain interesgarria antolatu dugu

eskolako ordutegi barruan.

Egitaraua Apirilak 24-29ra

Astelehena 24 .  Ongi etorria postetxean.

Asteartea 25 .  Bilbo (Guggenheim bisita, Alhondiga..) - Gaztelugatxe

Asteazkena 26 . Oñatiko bisita . Turismo bulegoa . Txokolategia - Mirandaolara bisita

Osteguna 27 . Gasteizeko bisita (Katedrala, Alde zaharra, Erdi aroko harresia, - Virgen Blanca, Florida. Ikasleek Gasteizeko leku hauek aurkeztuko dituzte frantsesez).

Ostirala 28 . Arrikutzen Espeleologia Oñatiko turismo bulegoarekin.Arantzazura: Eliza, Kripta - Gomiztegiko bisita

IKT