AZKEN BERRIAK

3 dbh-ko ikasleak KARST-a ikusten

2016-05-03

OÑATIKO NATUR ESKOLAKOEKIN OÑATI INGURUKO KARST-A EZAGUTZEN

Zuazola institutuko 3DBHko ikasleek aukera paregabea izan dute Oñati inguruko Karsta ezagutzeko. Arantzazutik Kortakogainera  egindako ibilbidean ingurune karstikoaren ezaugarriak eta adibideak ezagutu ahal izan dituzte; horien adibide nagusia GESALTZAKO KOBAZULOA; bertan ikasleak sartu dira eta barnekaldeko galeria aktiboak eta fosilak eta beraien egitura harrigarriak ezagutu dituzte.

EA21-eko ESKOLEN ARTEKO FOROA. MUGIKORTASUNA, OSASUNA et a SEGURTASUNA

2016-05-02

EA21-eko ESKOLEN ARTEKO FOROA. MUGIKORTASUNA, OSASUNA et a SEGURTASUNA

Pasa den Apirilaren 20an ikastetxe desberdinetako Ingurumen Batzordetako ikasleak bildu ziren Zuazola ikastetxean EA21-eko ESKOLEN ARTEKO FOROAn;  bertan aurtengo kurtsoan lantzen ari den MUGIKORTASUNA, OSASUNA et a SEGURTASUNA gaiari  buruzko proposamenak eta konpromisoak bildu ziren. Proposamen horiek Udalbatzarrean aurkeztuko dira Maiatzean.

Guztira 24 ikasle bildu ziren,  Lehen eta Bigarren Hezkuntzakoak, Oñatiko ikastetxe desberdinetatik: Elkar Hezi, Txantxiku Ikastola, Errekalde Herri Eskola eta Zuazola BHI.

DBH-ko ikasleak Errekalden ipuin kontaketan

2016-05-02

Gure DBH-ko ikasleak Errekaldera hurbildu dira Lehen Hezkuntzako ikasleei ipuinak kontatzera

Debagoieneko Arrasateko Hospitalera bisita

2016-4-22

2016/04/18-an Zuazola BHI institutik Arrasateko Debagoienako Ospitalera hurbildu ginen, institutuak 2.Batxilergoko ikasleentzat antolatzen dituen orientazio ekintzen barruan.
Ospitalaren hainbat departamentu ikusi genituen, hala nola, laborategia, farmacologia, zirugia eta urgentziak, baita hauen arteko koordinazioak nola funtzionatzen duen ere. Bisita, interesgarria zein baliagarria izan zen hara hurbildu ginen ikasle eta irakasleontzat.

Hemendik, eskerrak eman nahi diogu, ospitaleko lagilego guztiari, baina bereziki bisita guztian zehar gurekin egon ziren pertsonei, beraien adeitasun, gertutasun eta azalpenengatik.

Eskerrik asko!!

IKT