SELEKTIBITATEAN ( USE-n ) EMAITZA BIKAINAK

2017/06/23

Ekaineko deialdian ikasle guzxtiek selektibitatea gainditu dute oso nota onarekin gainera.

ZORIONAK IKASLE ETA IRAKASLEEI.

AGURRA BATXI 2KO IKASLEEI

2017/06/19

Ekainak 16-an batxi2-koek agur esan ziguten sei urte gure artean igaro eta gero.

ZORIONAK GUZTIOI eta ZORTE ON AURRERANTZEAN.

ZIG GELAKO IKASLEAK DONOSTIAN

2017/06/19

ZIG GELAKO IKASLEAK DONOSTIAN

Ekainak 13 eta 14an, Oñatiko ZIG  ikasle-irakasleak,  Zumaia, Zarautz eta Elgoibarko ZIG ikasleekin batera, Donostiara joan gara .

Donostian paseatu, Tabakalera eta  Aquariuma bisitatu  eta tren turistikoan bidai bat egin dugu.

Oso esperientzia polita izan da. Datorren urtean horrelako irteera bat errepikatzea espero dugu.

Hemen dauzkazue argazki batzuk.

OÑATIKO SOINU KUTSADURA NEURTZEN

2017/06/16

OÑATIKO SOINU KUTSADURA NEURTZEN

DBH 2. mailako ikasleak ekainak 13an Oñatiko gune ezberdinetan soinuaren intentsitatea neurtu zuten udaltzainek utzitako sonometro eta mugikorretara jeitsitako "sonometer" aplikazioa erabiliz.

Zaratak gero eta buruko min eta molestia gehiago sortzen ditu. Trafikoaren hazkundea, etxebizitzen eraikuntza etengabea eta jarduera industriala dira kutsadura akustikoaren arrazoi nagusiak. Osasunaren Mundu Erakundeak 65 dezibelioko (dB-ko) muga onargarria ezarri du. Intentsitate horrek luzaroan jarraituz gero, hainbat kalte sor ditzake osasunean: gorreria, lo egiteko arazoak, buruko minak, kontzentratzeko zailtasunak...

Oñatiko leku zehatz eta momentu zehatz batzuetan 65dB-ko muga hori gainditzen dela neurtu dugu: kaleko obretan, belarra mozten dauden lekuetan, umeak parkean futbolean dabiltzanean, barraketan, tabernetan jaietan, errepidean kotxeak pasatzean, eskolako jangelan, fabriketan...

Kasu batzuetan, babes neurriak hartzen direla ikusi dugu (fabriketako langileen kasuan, adibidez) baina beste kasu batzuetan zarata hori gehiago kontrolatu beharko litzatekela ondorioztatu dugu
.

Elkartrukea Oñati_Argenton-sur-Creuse

Zuazolako 1.batxilergoko ikasleak eta bi irakasle frantziako Argenton-sur-Creuseko herrian egongo dira maiatzaren 30etik ekainaren 3ra arte, institutuak bertako ikastetxearekin urtero egiten duen elkartrukeari esker.

Apirilean Oñatin izan ziren frantziarrak eta urtero bezala oso esperientzia polita eta aberasgarria izan zen.

Hemen gure ikasleak Chenonceau jauregian (frantsesez: Château de Chenonceau), Andereen jauregia ere deitua.