Igartubeiti baserria eta zumalakarregi museoa

2017-04-10

Apirilaren 11ean 4DBH eta ZIG gelako ikasleak Igartubeiti baserria eta zumalakarregi museoa bisitatu zituzten. Bertan Euskal baserriaren historia, bizitza eta bilakaera ezagutu zuten eta Euskal Herriko XIX. mendeko gizarte, kultura, ekonomia eta politika egoerara gerturatu ziren.

BOOKTUBERBOOM

EAEko I.BookTuber Lehiaketa

14-18 urte bitarteko gazteentzat !

EAEko Liburutegi Sareak, Galtzagorri Elkartearekin batera Booktuberboom lehiaketa antolatu du.

Animatu parte hartzera.

Gesaltza

Martxoaren 31an, Natura Zientzietako mintegiak antolatuta, DBH3-ko ikasleek kareharrietan ematen den modelatua (modelatu karstikoa) aztertzeko irteera egin genuen.

Natur Eskolako Imanolekin Gesaltza kobazuloan ordu pare bat egin genituen. Kobazuloan lurpeko urek kareharrian eragindako galeriak, aretoak, estalaktitak, estalagmitak eta zutabeak ikusteko aukera izan genuen

Atera ginenean, Arantzazurako bidea hartu eta Iiritegiko iturburuan geldiunetxo bat egin genuen. Benetan egun ZORAGARRIA izan zen.

Intsektuen hotelak

2017/04/04

Martxoak 24an Ekoudalatx Mintegi ekologiko kideak, Zuazolara etorri ziren , ZIG ikasle eta IPI ikasleentzat  tailer polit bat  ematera.

Insektu hotelak eta landare lagungarriak baratzetan edota parkeetan bioaniztasuna lortzeko,  dituzten garrantziaz  hitzegin zuten , eta  intsektuen hotelak nola egin erakutsi ziguten .

Hemen ikus ditzakezue  argazki batzuk

Larrañako MEK1 taldeko ikasleak Izar Tools enpresan bisitan

2017/04/4

Gaur Zuazola-Larraña  ikastetxeko ikasleak izan dira IZAR Tools-en, enpresa ezagutuz, eta ekoizpen-prozesuak bertatik bertara ikusiz.

Izar Tools