Elkartrukea: Oñati - Argenton sur Creuse 2017

Frantziako erdialdeko herri honetako ikasleak apirilaren 24tik apirilaren 29 artean

ditugu gurekin. Maiatzaren 30tik Ekainaren 3ra bisitatuko dugu guk Argenton-Sur-

Cruese herria. Egun hauetarako egitarau zabal bezain interesgarria antolatu dugu

eskolako ordutegi barruan.

Egitaraua Apirilak 24-29ra

Astelehena 24 .  Ongi etorria postetxean.

Asteartea 25 .  Bilbo (Guggenheim bisita, Alhondiga..) - Gaztelugatxe

Asteazkena 26 . Oñatiko bisita . Turismo bulegoa . Txokolategia - Mirandaolara bisita

Osteguna 27 . Gasteizeko bisita (Katedrala, Alde zaharra, Erdi aroko harresia, - Virgen Blanca, Florida. Ikasleek Gasteizeko leku hauek aurkeztuko dituzte frantsesez).

Ostirala 28 . Arrikutzen Espeleologia Oñatiko turismo bulegoarekin.Arantzazura: Eliza, Kripta - Gomiztegiko bisita

Agenda 21 eskolarteko foroa ospatu zen apirilaren 26an Zuazolan.

Oñatiko hiru ikastetxeak bildu ziren maiatzeko udalbatzan aurkeztuko diren proposamenak adosteko.

Hamaiketako bikaina ere egin genuen gogor lan egin eta gero.

Batxi 1-eko ikasleek San Martin parkeari buruz egiten ari diren proiektua aurkeztu zieten foroko parte hatzaileei.

Igartubeiti baserria eta zumalakarregi museoa

2017-04-10

Apirilaren 11ean 4DBH eta ZIG gelako ikasleak Igartubeiti baserria eta zumalakarregi museoa bisitatu zituzten. Bertan Euskal baserriaren historia, bizitza eta bilakaera ezagutu zuten eta Euskal Herriko XIX. mendeko gizarte, kultura, ekonomia eta politika egoerara gerturatu ziren.

BOOKTUBERBOOM

EAEko I.BookTuber Lehiaketa

14-18 urte bitarteko gazteentzat !

EAEko Liburutegi Sareak, Galtzagorri Elkartearekin batera Booktuberboom lehiaketa antolatu du.

Animatu parte hartzera.

BEKA ez unibertsitarioak 17-18